وبلاگ

تولیدی سوتین اسفنجی

تولیدی سوتین اسفنجی

همه چیز درباره سوتین اسفنجی

تولیدی سوتین اسفنجی در دنیا یکی از تولیدات پرطرفدار لباس زیر زنانه است. این نوع سوتین با کاپ‌های اسفنجی تولید می‌شود که باعث بزرگتر نشان دادن سایز سینه‌ها می‌گردد. همینطور این سوتین به متقارن نشان دادن سینه‌ها و فرم‌دهی مناسب آنها بخصوص در زیر لباس کمک می‌کند. اغلب افراد از این سوتین‌ها برای زیر لباس مجلسی استفاده می‌کنند تا آن لباس هم فرم زیبایی داشته باشد. در ادامه به مزایا و معایب استفاده از این سوتین می‌پردازیم.

لینک مشاهده انواع سوتین ابری (اسفنجی) در سایت

شماره‌های تماس مسقیم واحد فروش

 09155064833 – 09351909390

مزایای استفاده از سوتین اسفنجی

همانطور که گفتیم، خوش فرمی اصلی‌ترین انگیزه برای خرید سوتین اسفنجی در بین خانمهاست. بخصوص در مراسمات رسمی و عروسی و مهمانی‌ها این سوتین موجب می‌شود که لباس‌های آنها هم خوش فرم‌تر باشد. همچنین این سوتین تنوع طرح و رنگ زیادی دارد که هر سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد.

حجم‌دهی یکی دیگر از دلایل استفاده از سوتین اسفنجی است. این سوتین موجب می‌شود که سینه‌ها بزرگتر از حالت عادی نمایش داده شوند که معمولا خانم‌هایی که سینه‌های کوچکی دارند از این سوتین استفاده می‌کنند. در بحث سایز لباس مجلسی نیز ممکن است شما لباسی را انتخاب کرده باشید که در بخش سینه‌های آن باید مقداری حجیم‌تر باشد. اما در صورتی که شما سینه‌های پر حجمی نداشته باشید، لباس از ریخت می‌افتد. با استفاده از سوتین اسفنجی می‌توان این نقص را مرتفع کرد.

علاوه بر حجم‌دهی، لیفت سینه یکی دیگر از کارهایی است که یک سوتین اسفنجی انجام می‌دهد. با این کار سینه‌ها خوش‌فرم‌تر نشان داده می‌شود. برخی از خانمها سینه‌های متقارنی ندارند که اسفنج درون این سوتین، عدم تقارن سینه‌ها را نیز مخفی می‌کند. پس ایجاد تقارن هم یکی دیگر از مزایای سوتین اسفنجی است.

شماره‌های تماس مسقیم واحد فروش

 09155064833 – 09351909390

معایب و نکات ایمنی استفاده

همانطور که تا الان برای شما هم مشخص شده است این سوتین بیشتر کاربرد زیبایی دارد. به همین دلیل باید در زمینه استفاده از آن به نکات بهداشتی و ایمنی سینه دقت داشته باشید.

باید بدانید که در صورت انتخاب نامناسب سوتین و یا استفاده مکرر از آن ممکن است برای شما مضر نیز باشد. سوتین اسفنجی به دلیل داشتن اسفنج در آن، خاصیت گردش هوای خوبی ندارد. در صورتی که جنس اسفنج مناسب باشد، گردش هوا در آن بخوبی صورت می‌پذیرد. پس حتمن در ابتدا به جنس سوتین اسفنجی دقت کنید. در صورتی که گردش هوا شکل نگیرد، تعریق موجب ایجاد گرفتگی، درد، بوی بد و حساسیت‌های پوستی می‌شود.

همچنین این نوع سویتن برای استفاده طولانی مدت طراحی نشده است. در نتیجه هنگام خواب نباید از این سوتین استفاده کنید، چرا که در صورت استفاده مکرر خارش، حساسیت، قارچ و اگزما می‌تواند در کمین شما باشد.

انواع

سوتین اسفنجی انواع مختلفی دارد. فنر دار ، کش دار، فانتزی سه نوع پر کاربرد این سوتین هستند. سوتین اسفنجی فنر دار، دارای فنر است و معمولا فشردگی زیادی دارد و خانمها هنگام پوشیدن احساس راحتی ندارند. نوع کش دار سوتین اسفنجی بجای فنر، کش پارچه‌ای یا بی رنگ دارد. سوتین اسفنجی فانتزی، دارای طرح و رنگهای متنوع و جذاب است که معمولا خانمهای مشکل‌پسند را هم راضی می‌کند.

شماره‌های تماس مسقیم واحد فروش

 09155064833 – 09351909390

تولیدی سوتین اسفنجی

برای خرید از تولیدی سوتین اسفنجی “لباس زیر 90” می‌توانید این محصولات را در دسته‌بندی‌ سایت مشاهده کنید. سوتین اسفنجی و سایر سوتین‌های مورد نظر خود را در سایت مشاهده و سپس ثبت سفارش کنید. “لباس زیر 90” در مشهد مرکز تولید و پخش انواع لباس زیر زنانه ایرانی و خارجی است که محصولاتمان را به سراسر ایران ارسال می‌کنیم. علاوه بر فروشگاه سایت می‌توانید برای خرید به شبکه‌های اجتماعی ما نیز مراجعه نمایید. تلگرام، روبیکا و اینستاگرام ما فعال است و همه محصولات‌مان را می‌توانید از طریق این شبکه‌های اجتماعی نیز مشاهده و خرید کنید. انتخاب با شماست!

در صورتی که قصد دارید خرید و فروش بهتری را تجربه کنید، می‌توانید با دریافت نمایندگی “لباس زیر 90” جزئی از خانواده ما شوید و از مزایای آن بهره‌مند گردید.

لینک‌های مفید

برای استفاده بهتر از مقالات و خرید محصولات حتمن لینکهای زیر را نیز بازدید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید