وبلاگ

نمایندگی سوتین خاتون

نمایندگی سوتین خاتون

نمایندگی سوتین خاتون

سوتین خاتون یکی از محصولات معروف در ایران است. “لباس زیر 90” بعنوان نمایندگی سوتین خاتون افتخار دارد محصولات این برند را در سراسر ایران به فروش می‌رساند. این برند سوتین یکی از بهترین و پر طرفدارترین محصولات است که در بین خریدران بسیار محبوب است. دلیل این محبوبیت بخاطر مسائل ریز و درشتی است که برای خریداران بسیار مهم است. در واقع برند خاتون با توجه به جزئیات و نیاز بازار توانسته است جزو بهترین‌های ایران باشد. ما در مجموعه “لباس زیر 90” بعنوان نمایندگی سوتین خاتون، سوتین و همینطور ست شورت و سوتین این برند را عرضه می‌کنیم.

برای مشاهده محصولات می‌توانید به سایت ما سر بزنید. همچنین شبکه‌های اجتماعی ما را نیز دنبال کنید تا در سریع‌ترین حالت ممکن جدیدترین محصولات ما را مشاهده کنید. برای خرید حضوری براحتی قادر هستید به آدرس ما در خیابان 17 شهریور مشهد مراجعه کنید.

چرا باید از برند خاتون خرید کنیم؟

برند خاتون با بیش از 20 سال سابقه تولید، یکی از برندهای شناخته شده در بازار ایران است. این برند که بیشتر سوتین و تعدادی هم ست شورت و سوتین تولید می‌کند به دلایل مختلفی توانسته است در بازار ایران نفوذ و پایداری داشته باشد. به قول معروف هیچ موفقیتی بی دلیل نیست. در این بخش قصد داریم از مزایای متعدد و دلایل موفقیت و مقبولیت این برند به شما توضیحاتی ارائه دهیم. این توضیحات می‌تواند دلایل خوبی برای شما باشد تا بدانید چرا خرید این برند را توصیه می‌کنیم.

نمایندگی سوتین برند خاتون

شماره مستقیم واحد فروش : 09155064833 – 09351909390

متریال با کیفیت

همیشه اولین موضوعی که می‌تواند برای افراد مختلف مهم باشد موضوع کیفیت است. انگلیسی‌ها یک ضرب‌المثل دارند که می‌گوید: “من آنقدر پول دار نیستم که بتوانم محصولات ارزان بخرم.” به این معنی که اگر یک محصول ارزان و بی کیفیت بخریم، خیلی زود مجبور خواهیم شد که با یک محصول جدید آن را جایگزین کنیم. در نتیجه مجبوریم چندین بار و اغلب بیشتر از حالت معمول هزینه کنیم.

متریال اصلی محصولات برند خاتون از جمله پارچه، رکاب و قزن سوتین‌ها از بهترین متریال خارجی وارداتی است. همین موضوع موجب می‌شود کیفیت محصول در همان قدم نخست بالاتر باشد.

سوتین خاتون

کیفیت دوخت

اگر در کنار متریال با کیفیت، دوخت عالی قرار بگیرد، نتیجه کار کاملا تمایز شما را نسبت به رقبا نشان خواهد داد. دوخت دقیق و بسیار با کیفیت کار بخصوص در تولید کاپ استاندارد، ایستایی خوبی را به سوتین می‌دهد. بقول فروشنده‌ها سوتین در این حالت کوپ خوبی دارد.

قیمت

با توجه به متریال مورد استفاده و کیفیت بالای دوخت، قیمت محصول متناسب با آن است. در واقع حتی می‌توان گفت محصول، ارزشی بالاتر از مبلغی که می‌پردازید را دارد. در نتیجه مشتری از خرید این محصولات راضی است.

طراحی بروز و خاص

از دیگر مزایای سوتین‌های این برند می‌توان به استفاده خاتون از طراحی‌های بروز و خاص و پرفروش برندهای اروپایی و ترک نام برد. بعنوان مثال محصولات خاتون بصورت خاص “های‌کپی” برندهایی مانند سوتین بلادونا، ینینچی و ان‌بی‌بی است. این برندها سالهاست در ایران جا افتاده‌اند و در برخی موارد سوتین‌های خاتون از خود این برندها هم قوی‌تر و بهتر هستند.

نمایندگی محصولات خاتون – شماره مستقیم واحد فروش : 09155064833 – 09351909390

سایزبندی گسترده

یکی از مشکلات خریداران سوتین در ایران این است که سایزبندی مناسب در همه سوتین‌ها موجود نیست. بطور مثال اغلب تولیدکننده‌های سوتین در ایران سایزهای 75 تا 90 را تولید می‌کنند. این موضوع به این دلیل است که اغلب خریداران در این رنج سایزها هستند و برای تولیدی‌ها کم ریسک‌تر است. در نتیجه اغلب افرادی که نیازمند سایز بزرگ هستند مجبورند سوتین‌های معمولی استفاده کنند.

اما خاتون با تولید سوتین‌های سایز 95 و 100 با کاپ C و D تمامی سایزهای مورد نیاز بازار را پوشش می‌دهد. همین موضوع یکی دیگر از امتیازات اختصاصی این برند است که باعث شده در بازار جایگاه بالاتری داشته باشد. اتفاقا این سایزها جزو پرفروش‌ترین سایزها و محصولات برند خاتون هم هستند.

چطور در فروش لباس زیر زنانه موفق باشیم؟

شاید برای شما مشتریان عزیز سؤالی مطرح باشد که چطور می‌توانید در فروش لباس زیر زنانه موفق باشید. راز و رمز این شغل چیست و چطور می‌توان فروش را افزایش داد؟ یکی از مواردی که باید در ابتدا به آن اشاره کنیم این است که این شغل یک شغل فصلی نیست و معمولا اغلب محصولات شما به فروش می‌رسند. همینطور باید محصولات خود را علاوه بر فروشگاه محلی در دنیای وب هم به فروش برسانید.

اما از این موارد مهم‌تر این است که شما اجناس خوب بازار را بشناسید. به زیر و بم لباس زیر زنانه اشراف داشته باشید و از نیازهای مشتری با خبر باشید. از این طریق می‌توانید محصولاتی که مورد نیاز یک خریدار است را برای او موجود کنید. با دانستن جنس پارچه و کیفیت دوخت و شناخت برندهای ایرانی و خارجی براحتی می‌توانید بهترین محصولات را عرضه کنید. به یاد داشته باشید که محصولات با کیفیت بخصوص در زمینه لباس زیر، تضمین کننده سلامت بدنی مشتریان شماست.

ما در مجموعه “لباس زیر 90” با تجربه بیش از یک دهه در زمینه تولید و پخش لباس زیر زنانه، بهترین‌ها را در کنار هم گلچین کرده‌ایم. رمز ماندگاری ما دانش روز ما در زمینه این محصولات است. با خرید از محصولات ما می‌توانید از روی دست ما بنویسید! با خیال راحت کالایی را خریداری کنید که مشتریان شما آن را می‌خواهند. در این مسیر در صورتی که نیازمند مشاوره هستید حتمن با همکاران ما در تماس باشید.

لینک‌های مفید

برای مشاهده محصولات مختلف و همچنین سایر مقالات سایت، از لینک‌های زیر دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید