وبلاگ

خرید لباس خواب ساتن عمده

خرید لباس خواب ساتن عمده

خرید لباس خواب ساتن عمده

برای خرید لباس خواب ساتن عمده باید بدانید که ساتن چه مزایا و ویژگی‌هایی دارد. این پارچه که ابتدا در چین تولید می‌شد به مرور به سراسر جهان صادر شد و مورد استفبال دنیا قرار گرفت. پارچه ساتن معمولا از نخ پنبه ابریشمی، پلی استر  و استات تولید می‌شود. به دلیل ریزش خوب و حالت براقی که دارد پارچه‌ای مجلسی و لوکس به شمار می‌رود.

یکی از دلایلی که لباس خواب را با این نوع پارچه تولید می‌کنند این است که حس اشرافی و لوکسی به ما می‌دهد. وقتی برای خواب خود لباس مخصوص و لطیف و در عین حال براق و زیبایی داشته باشید، مسلما خوابی راحت‌تر هم تجربه می‌کنید. اگر می‌خواهید در مورد “اهمیت لباس خواب” بیشتر بدانید به لینک مربوطه مراجعه کنید.

برای خرید لباس خواب ساتن عمده از “لباس زیر 90” می‌توانید در فروشگاه آنلاین ما به دسته لباس خواب عمده مراجعه نمایید. همچنین از طریق شبکه‌های اجتماعی ما (تلگرام، روبیکا و اینستاگرام) جدیدترین محصولات را مشاهده و خرید کنید.

عمده فروشی انواع لباس خواب

شماره مستقیم واحد فروش : 09155064833 – 09351909390

انواع پارچه ساتن

پارچه ساتن انواع مختلفی دارد. اغلب افراد تصور می‌کنند ساتن جنس پارچه است. اما در واقع نوع بافت پارچه ساتن است و نتیجه تولید پارچه‌ای نرم، براق و زیباست که ریزش خوبی هم دارد. معمولا یک روی پارچه ساتن براق است و یک رو مات. این پارچه تنخور خوبی دارد و عیب و ایرادهای بدن را نیز می‌پوشاند. در طرح و رنگ‌های متنوعی تولید می‌شود و کاربردهای متعددی نیز دارد.

ساتن براق

این نوع ساتن براقیت بالایی دارد و لباس‌های مجلسی دوخته شده با این نوع پارچه زیبایی زیادی دارند. در واقع اگر تمایل دارید در جمع بدرخشید بهتر است لباسی از این نوع پارچه بر تن داشته باشید. بهتر است افرادی که اضافه وزن دارند از این نوع پارچه استفاده نکنند، چرا که بازتاب نور می‌تواند سایز آنها را بزرگتر نشان دهد.

ساتن مات

برخی از خانمها تمایلی به پوشیدن لباس‌های براق ندارند اما دوست دارند لطافت پارچه ساتن در لباس آنها باشد. به همین دلیل پارچه‌های ساتن مات تولید شده است تا برای این سلیقه خاص هم کاربردی باشد. از این نوع ساتن برای استفاده در روبالشی و رو تختی و… هم استفاده می‌شود. یکی از ویژگی‌های این نوع پارچه این است که لکه‌ها روی آن چندان مشهود نیستند. بر خلاف ساتن معمولی که حتی با آب هم می‌تواند لکه‌دار شود.

ساتن آمریکایی

ساتن آمریکایی نوعی پارچه ساتن است که وزن بالاتر، مقاومت بیشتر و براقیت کمتری دارد. به دلیل وزن بیشتر آن، ایستایی بهتری هم دارد و در دوخت انواع لباس‌ها مانند مانتو، کت، دامن، شلوار و پیراهن زنانه و حتی پیراهن مردانه کاربرد دارد. قیمت ساتن آمریکایی به نسبت ساتن ساده کمتر است و در کل طرفداران زیادی هم دارد.

ساتن کش

پارچه‌های ساتن خاصیت چروک‌پذیری دارند اما ساتن کش دارای حالت کشسانی است که نسبت به چروک شدن مقاوم است.

ساتن پشت کرپ

یک طرف این پارچه مات و طرف دیگر آن بافت براقی دارد. اینکه پشت پارچه کرپ است، مقامت پارچه را بیشتر می‌کند.

ساتن دوشس (Duchess)

پارچه ساتن دوشس که معمولا تک‌رنگ است و برای دوخت لباس شب و لباس عروس استفاده می‌شود. این پارچه سنگین است و درخشندگی کمتری نسبت به پارچه ساتن معمولی دارد.

ساتن ساده

این پارچه درخشندگی زیادی دارد و نرم و لطیف است. همچنین خاصیت چروک‌پذیری بالای نیز دارد. قیمت این پارچه مناسب است.

ساتن ابریشم

همانطور که گفتیم پارچه ساتن از الیاف مختلفی تولید می‌شود. هر چقدر ابریشم آن بیشتر باشد لطافت و قیمت آن هم بیشتر می‌شود و هر چقدر الیاف مصنوعی مانند پلی‌استر داشته باشد قیمت آن کمتر است.

ساتن ملانژ

در پارچه ساتن ملانژ خطوط ظریفی دیده می‌شود که به رنگ‌های دیگر هستند.

ساتن طرح‌دار

پارچه‌های ساتن با طرح‌های متنوع هندسی و نقش‌های طبیعت و… در بازار موجود است. معمولا از این نوع پارچه‌ها برای دوخت پیراهن مجلسی که قیمت مناسبی هم دارد استفاده می‌کنند.

لباس-خواب-TISAPE

عمده فروشی انواع لباس خواب

شماره مستقیم واحد فروش : 09155064833 – 09351909390

کاربردهای پارچه ساتن

ساتن کاربردهای زیادی دارد از جمله براقیت و مقاومت آن موجب می‌شود که برای آستر، پارچه‌ای مناسب باشد. همینطور برای تولید لباس مجلسی و انواع لباس شب بسیار مناسب است. یکی دیگر از موارد استفاده پارچه ساتن، استفاده برای تولید لباس خواب است. لباس خواب‌های مردانه و زنانه و حتی بچگانه را از این نوع پارچه تولید می‌کنند تا لطافت و راحتی آن خوابی راحت را برای استفاده کننده به ارمغان بیاورد.

سایر کاربردهای ساتن برای دوخت انواع شومیز، پیراهن، لباس عروس، کت و دامن، مانتو، کروات و پاپیون و… می‌باشد. البته برای تولید محصولات غیر پوشاکی مانند پارچه مبلی، پرده، کوسن و رو تختی و رو بالشی هم کاربرد دارد.

قیمت ساتن

قیمت پارچه ساتن بصورت کلی قیمتی مناسب و یا نسبتا مناسب است. البته پارچه‌هایی که ابریشم زیاد در آنها استفاده شده باشد لطافت بیشتر و قیمتی بالاتر هم دارند. نوعی پارچه ساتن مات به نام “ساتن آنتیک” نیز در بازار موجود است که قیمتی گران دارد و بسیار شیک و زیباست.

شستشو و اتو کشی

دقت داشته باشید که پارچه‌های ساتن را با آب ولرم و صابون بشویید و برای خشک شدن، آن را روی یک حوله پهن کنید تا به مرور خشک شود. در مورد ساتن‌های ابریشم بهتر است آنها را به خشک‌شویی بسپارید تا با بخارشوریی متناسب با جنس آن پارچه انجام شود. بهتر است در شستشو و خشک کردن این نوع پارچه دقت کنید چرا که حتی لک آب هم روی آن مشهود است.

از اتوکشی مستقیم و با دمای بالا روی ساتن خودداری کنید. و حتمن بین اتو و ساتن یک پارچه قرار دهید. همچنین می‌توانید پشت ساتن را با دمای بسیار کم اتو کنید. دمای زیاد می‌تواند تار و بود ظریف پارچه را خراب کند و حتی روی پارچه لک بیاندازد. پس حتمن این نکات را رعایت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید