وبلاگ

کانال عمده فروشی روبیکا

کانال عمده فروشی روبیکا

کانال عمده فروشی روبیکا

عمده فروشی از آن دست مشاغلی است که باید در معرض دید خریدران باشد. چرا که یکی از اهداف عمده فروشی افزایش تیراژ فروش و تولید دوباره است. در واقع عمده فروش به دنبال کسب سود از فروش زیاد است نه افزایش قیمت. سود عمده فروشی در حدی است که باید مرتبا فروش خود را تکرار کند تا در این کار موفق شود. کانال عمده فروشی روبیکا و سایر کانالها و پیج‌ها مانند تلگرام و اینستاگرام سهم بسزایی در رسیدن عمده فروشان به این اهداف بازی می‌کنند.

در واقع کانال‌ها و پیج‌ها هم به فروشنده و هم به خریدار کمک می‌کنند تا راحت‌تر همدیگر را پیدا کنند. در کنار هم می‌مانند تا بتوانند تجارتی دنباله‌دار را استارت بزنند. به محض تولید محصولات توسط عمده فروشان، در این کانال و پیج‌ها به نمایش گذاشته می‌شود و برای خریداران در دسترس است. شاید چندین سال پیش داشتن همچین امکانی خواب و رؤیا بود و خریداران بصورت حضوری و تلفنی و با مشکلات زیاد خرید می‌کردند. پس سعی کنید حتمن از این امکانات استفاده کنید.

شبکه‌های اجتماعی لباس زیر 90

لینک عضویت در شبکه‌های اجتماعی ما

شماره مستقیم واحد فروش

09155064833 – 09351909390

کانال‌ها و پیج‌های لباس زیر 90

لباس زیر 90 هم با فعالیت روزانه و معرفی محصولات بصورت مداوم بر خود واجب می‌داند علاوه بر فروشگاه سایت، در شبکه‌های اجتماعی هم فعالیت داشته باشد. از شما عزیزان درخواست داریم که برای مشاهده هر چه سریعتر محصولات، حتمن کانالها و پیج‌های ما را دنبال کنید و نوتیفیکیشن‌ها را نیز فعال کنید. از این طریق به محض قرار دادن محصولات در آنها با خبر خواهید شد و از خرید جا نمی‌مانید.

ما علاوه بر روبیکا در اینستاگرام و تلگرام هم فعال هستیم. برای اینکه همه آدرس‌های شبکه‌های اجتماعی ما را مشاهده کنید به لینک بالا مراجعه نمایید.

فروش حضوری

با اینکه امکانات فروش آنلاین روز به روز بهبود پیدا می‌کند، اما شما می‌توانید به صورت حضوری هم از “لباس زیر 90” خرید کنید. ما در مشهد، یکی از قطب‌های اصلی تولید و پخش لباس زنانه، حضور داریم. با سفر به مشهد، در خیابان معروف 17 شهریور می‌توانید ما را پیدا کنید. آدرس‌مان در منوی تماس با ما قرار دارد.

شماره مستقیم واحد فروش

09155064833 – 09351909390

نمایندگی فروش برندهای مشهور ایرانی و خارجی

هدف اصلی ما در مجموعه “لباس زیر 90” تامین محصولات متنوع باب سلیقه همه خریداران است. به همین دلیل علاوه بر عرضه تولیدات خودمان، نمایندگی فروش عمده سایر برندهای مطرح ایرانی و خارجی را نیز بر عهده داریم. چه برندهای ایرانی و چه برندهای خارجی جزو بهترین‌های لباس زیر زنانه هستند که در کانال عمده فروشی روبیکا و همچنین تلگرام و اینستاگرام ما نیز قابل مشاهده هستند.

شاید یکی از معایب شبکه‌های اجتماعی، نداشتن دسته‌بندی است. به همین دلیل برای پیدا کردن برخی محصولات باید وقت بیشتری صرف کنیم. اما ما این نقیصه را با داشتن سایت برطرف کرده‌ایم. شما براحتی می‌توانید در سایت ما محصولات را در دسته‌های موضوعی مختلف و همینطور به تفکیک برندها مشاهده کنید. از این طریق خرید برای شما آسان‌تر می‌شود و بخوبی در وقت شما صرفه‌جویی می‌گردد.

از برندهای مطرح ایرانی می‌توان از ایزابلا ، خاتون و لعیا و… نام برد. همینطور در برندهای خارجی، ویکتوریا و قنبر و… از جمله برندهای خارجی است که عرضه می‌کنیم. در صورتی که برندی مد نظر شماست می‌توانید آن را در بخش جستجوی سایت هم پیدا کنید.

چرا باید فروشنده لباس زیر زنانه باشیم؟!

بدون شک یکی از پرفروش‌ترین و پر سودترین محصولات پوشاک زنانه، لباس زیر است. امروزه لباس زیرها بخصوص در بخش زنانه تنوع طرح و رنگ بسیار زیادی دارند و اغلب افراد تمایل به پوشیدن محصولات با کیفیت دارند. چرا که هم از لحاظ بهداشتی و هم از لحاظ زیبایی استفاده از لباس زیرها با طراحی و کیفیت روز عاقلانه‌تر است.

با فروش محصولات لباس زیر زنانه اغلب افراد توانایی مالی خرید این محصولات را دارند و تقریبا همه مشتری شما هستند. مزیت دیگری که لباس زیر دارد این است که مستقل از فصول سال است و در همه فصل‌ها فروش دارد. تقریبا هیچ جنسی روی دست شما نمی‌ماند. در پایان فصل نیاز نیست حراج بزنید و یا جنس مناسب فصل وارد کنید.

در کل این شغل یک شغل پر فروش و عالی برای کسانی است که به این کار علاقه دارند. شما می‌توانید در صورتی که شرایط آن را دارید، نمایندگی لباس زیر 90 را نیز دریافت کنید. برای این منظور به صفحه ثبت نام اولیه اخذ نمایندگی وارد شوید.

لینک‌های مفید

در صورتی که قصد دارید اطلاعات بیشتری در زمینه لباس زیر زنانه داشته باشید می‌توانید از سایر مقالات سایت هم دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید