وبلاگ

تولیدی مایو شنا زنانه

تولیدی مایو شنا زنانه

تولیدی مایو شنا زنانه

تولیدی مایو شنا زنانه یکی از تخصصی‌ترین تولیدات پوشاک زنانه است. این لباس که برای شنای زنان طراحی می‌شود دارای سایزها و طرح‌های متنوع است. یکی از شاخصه‌های اصلی این نوع لباس طراحی‌های متنوع آن برای سلایق گوناگون است. چه در طراحی که برای همه نوع استایل و جثه اختصاصاً تولید می‌شود و چه در رنگبندی و طرحهای مختلف آن. از دیگر ویژگی‌های مایو شنا زنانه، آزاد بودن آن برای انجام حرکات ورزشی است. چرا که شنا یکی از ورزش‌هایی است که در آن از اغلب اعضای بدن استفاده می‌شود و در صورتی که لباس تنگ و یا طراحی آن بسته باشد، انجام حرکات کند می‌شود.

مایو فانتزی 3

 متنوع‌ترین کالکشن‌های مایو شنا زنانه

شماره مستقیم واحد فروش : 09155064833 – 09351909390

مزایای شنا برای خانمها

یکی از مزایای اصلی شنا برای زنان، تقویت عضلات بدن و افزایش استقامت فیزیکی است. با انجام حرکات مختلف شنا، عضلات بدن تقویت می‌شوند و انعطاف‌پذیری بدن افزایش می‌یابد. این امر می‌تواند به بهبود وضعیت فیزیکی و سلامت عمومی زنان کمک کند.

همچنین، شنا به عنوان یک فعالیت آبی، فشار و وزن بدن را کاهش می‌دهد و بر روی مفاصل و عضلات بدن کمترین ضربه را تحمیل می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود که شنا مناسب برای افرادی با مشکلات مفصلی یا آسیب‌های ورزشی باشد.

علاوه بر این، شنا به عنوان یک ورزش آبی، به بهبود وضعیت قلب و عروق و سیستم تنفسی کمک می‌کند. با تمرین منظم شنا، قلب و ریه‌ها بهبود می‌یابند و زنان می‌توانند کیفیت تنفس خود را افزایش دهند.

در نهایت، شنا به عنوان یک فعالیت تفریحی نیز بسیار مورد علاقه زنان است. شنا به آنها اجازه می‌دهد از استرس روزمره فرار کرده و لذت بردن از آب و حرکت در طبیعت را تجربه کنند.

تولیدی و پخش لباس زیر و مایو شنا زنانه

شماره مستقیم واحد فروش : 09155064833 – 09351909390

مایو یکسره رونیا

چرا باید مایو داشته باشیم؟

با توجه به مطالب بالا مشاهده نمودید که شنا یکی از بهترین ورزش‌ها برای بانوان، بخصوص در فصل تابستان است. همین موضوع برای شما فروشندگان لباس زیر باید یک علامت باشد که حالا (بهار و تابستان) وقت فروش محصولات شنا و بخصوص مایو است. اما دلیل استفاده از مایو چیست؟ چرا باید در استخرها مایو بپوشیم؟ در ادامه در این زمینه نکاتی را ارائه می‌دهیم.

  1. یکی از مهمترین علل استفاده از مایو، بخاطر مسائل بهداشتی است. چرا که هر شخصی قبل از ورود به استخر باید دوش بگیرد و برای ورود به استخر با بدنی کاملا تمیز وارد شود. لباس او نیز از این قاعده مستثنی نیست. استفاده از مایو برای شنا یکی از راه‌هایی است که با لباس زیر احیانا کثیف وارد استخر نشویم. سلامت همه ما در محیط استخر بستگی به رعایت این اصول دارد.
  2. استایل یکی از مواردی است که بسیاری از افراد به آن توجه نمی‌کنند. در واقع اگر استایل زیبایی نداشته باشید، هر چقدر هم از لحاظ زیبایی چهره خوب باشید، باز هم اطرافیان شما را فردی برازنده و با وقار نمی‌دانند. در استخر هم باید استایل مخصوص به آن یعنی استایل ورزشی را با پوشیدن مایوهای شنا برای خود ایجاد کنید.
  3. استفاده از لباس مناسب و دارای کشسانی و کیفیت پارچه ضد حساسیت از جمله مواردی است که در کیفیت شنای شما مؤثر است. هر چه لباس‌های شما کیفیت و طراحی بهتری داشته باشند، راحت‌تر در آب حرکت می‌کنید.
  4. لباس زیرهای نخی وقتی در معرض کلر استخر قرار بگیرند بعد از مدتی کوتاه و خراب و غیر قابل استفاده می‌شوند. به همین دلیل استفاده از مایوهای مخصوص از نظر مالی هم به نفع شماست.
  5. بخاطر الیاف ضد آب مایوها، جذب آب کمتری دارند و در هنگام استفاده احساس سنگینی نمی‌کنید.
  6. مایو مانع برخورد آب به اندام‌های شخصی و از بروز بیماری جلوگیری می‌کند.

با این توضیحات دیگر شما در پاسخ به سؤالات خریداران می‌توانید پاسخگویی بهتری داشته باشید.

دو تیکه فانتزی رونیا

انواع مایو زنانه

مایوهای زنانه انواع مختلفی دارند و از نظر طرح و رنگ نسبت به مایوهای مردانه تنوع بیشتری دارند. مایوهای زنانه را می‌توان بطور خلاصه در انواع زیر دسته‌بندی کرد :

  • مایو ساده
    • مایوهای ساده تقریبا شبیه به بادی هستند و همه بدن بجز دستها و پاها را می‌پوشانند.
  • مایو 2 تکه یا بیکینی
    • این مایوها از دو تکه بالا و پایین تشکیل شده که جدا هستند. در واقع یک شورت و سوتین با پارچه مخصوص مایو که بتوان بخوبی از آن استفاده کرد.
  • مایو تانکینی
    • این نوع مایو تقریبا شبیه به بیکینی است اما در قسمت شکم و پشت نیز پوشانده می‌شود.
  • مایو اسلامی (بورکینی)
    • مایوهای اسلامی نیز چیزی شبیه لباس غواصی است که برخی خانمها تمایل دارند از آنها استفاده کنند.

بطور کلی پر طرفدارترین مایوها، مایوی ساده و سپس مایوی تانکینی است. اغلب از بیکینی در سواحل استفاده می‌کنند. اما برای مایوی اسلامی هم مشتری‌های زیادی وجود ندارد. در واقع نوع اول و نوع سوم بیشترین کاربرد و استفاده را دارند.

مایو فانتزی سنجاقک

تولیدی و پخش لباس زیر و مایو شنا زنانه

شماره مستقیم واحد فروش : 09155064833 – 09351909390

فروش مایو شنا در تولید و پخش لباس زیر 90

ما بعنوان تأمین کننده لباس زیر زنانه در ایران، یکی از متنوع‌ترین کالکشن‌های مایو شنا زنانه را عرضه می‌کنیم. تولید مایو شنا زنانه و همینطور پخش محصولات سایر برندهای ایرانی و خارجی با کیفیت در دستور کار ما قرار دارد. به همین دلیل با ورود به فروشگاه سایت و شبکه‌های اجتماعی ما می‌توانید تنوع زیادی از مایوها را مشاهده و خرید کنید.

ما با بیش از 1 دهه فعالیت سلایق مشتری‌ها را می‌شناسیم و بی تردید شما با خرید این محصولات، مشتری‌هایی راضی خواهید داشت. در نتیجه می‌توانید با خیال راحت محصولات را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید